wtorek, 30 października 2012

[4]HALLOWEEN!!!

W tym poście napisze o serii HALLOWEEN!!!

Monster High-Ghouls Rule(Upiorki Rządzom) PL(po polsku) pełny film.

A tak wygląda okładka pudełka od filmu Upiorki Rządzą





















A teraz opiszę lalki Halloweenowe-Frankie,Clawdeen,Cleo De Nile,Draculaura oraz Abby.


Frankie Stein-Ma ładną sukienkę i fryzurę,fajną ma też torebkę ale jak dla mnie maskę ma brzydką.






  


Clawdeen Wolf-Ja bardzo lubię Clawdeen i sądzę,że się ład,nie ubiera.Ale w tej serii brzydko ją ubrali.Mi się podoba tylko torebka.
Cleo De Nile-Ma ładną sukienkę,fajne ma buty,torebkę i maskę.Fryzurę niezbyt ładną.


Super ma te skrzydła!!!!

   Abbey Bominable-W Abby podoba mi się wszystko nie ma żadnych wad.Z tej serii najbardziej podobała mi się Draculaura i Abbey.


Na tym zdjęciu są wszyscy z serii Ghouls Rule (Upiorki Rządzą)oprócz Abby.


Piszcie w komentarzach co robicie w Halloween!!! 
Ja będę straszyć, mam nadzieję, że dużo zbiorę słodyyyyyyczy!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz